det var längesen...

jag skrev nu, haha har verkligen inte orkat och tar inte bloggen seriöst alls! bara kul att skriva av sig ibland, sommarlovet är slut och skolan är igång igen, går samhäll/samhäll på bäckäng, älskar verkligen den skolan :) jadu, på senaste tiden har jag gjorde en massvis med saker, eller rättaresagt på sommarlovet, träffade "hemlig=idiot" och var med han i typ en vecka i rad, eller om det var två? whatever, sedan åkte jag och min älskade vän amanda  till rumänien och var där i 5veckor! gjorde massvis med saker,; festa, shoppa osv :) sjukt najs! sedan så föjlde min kusin från rumänien med hem till sverige, (första gången för henne) så vi drog på liseberg, shoppa i gbg, drog till sthlm och bodde i gamla stan i 3dagar. Sedan drog jag upp till ånge och var där i en vecka innan skolan börja, sjukt härligt att vara borta ifrån regnstaden, borås! Hate it! haha jaja, orkar inte skriva mer nu,

jag och älskade amanda på bild



puss på er sötnosar! :) / aH

Kommentarer
Postat av: faster

colaste brudarna i Boros

2009-08-31 @ 23:17:30
Postat av: faster

Coolaste brudarna i Borås

2009-08-31 @ 23:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0