helgen :)

Har inte skrivit på ett tag nu, men har inte orkat och inte haft tid. Haft fullt upp hela helgen, och det har verkligen varit en toppen helg!

Fredag:
var i skolan, sen stressa hem och tillbaka till stan för att möta upp amanda, tog bussen till gbg och var där en stund, sen hem igen och kolla lite på balen, mötte upp ollila och drog sedan hem, stressade som ett djur för att sedan åka ner till stan vidare till stekman som hade fest, kommer inte alls ihåg mycket av kvällen så tänker inte heller skriva om det...
Lördag: vaknade upp av en ringandes erica som ville jag skulle komma till henne på en gång, och bakis som jag var drog jag till henne, chilla lite hos henne, sedan blev det stressa igen, hem och duscha snabbt, fixa mig och sedan åka till göteborg och vänta på min älskade emma, marco osvosv för att sedan dra på nordic som faktiskt var riktigt skoj den här gången, den ända som fattades var charlotte, saknade henne under hela kvällen!:( men jag hade ändå en toppen kväll med emma och märta :D

tack för en trevlig kväll, pusssshaj! :D

hos stekman i fredags och lite folk!


sötnosar i kön till nordic


märta och emma inne på nordic, åååh va ni är goooa flickor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0