sjuk och uttråkad!

nu sitter jag här och har sjukt tråkigt, ska snart äta för är fett hungrig! måste fan tagga ner med ätandet till sommaren nu ;O men klarar jag mig utan mat? NEEEEJ! haha, pallar inte mig själv :) iaf, är sjuk så har inte vart i skolan varken idag eller igår, och ska nog inte till skolan imorgon heller:/ jag som skulle åka till kära karlstad imorgon efter skolan, får se hur det blir med det.. åker nog upp ändå, vill verkligen komma bort från borås i några dagar, att bara tänka på allt osv! eftersom jag kankse ska flytta till karlstad i sommar, :(
haha, och stör mig så sjukt mycket på dessie, och nej tänker inte länka hennes blogg för hon är så sjukt patetiskt! seriöst, hur desperat får man vara? om man efterlyser en kille hon inte ens vet vem det är men bara sett på bild? och så skriver hon "men om någon vet vem den här söta killen är så skriv gärna! Han ser ut som en kille i min smak, rauwr! fan vilken söt kille ;O "  haha vad tycker ni om det? ni är inte lika desperata som henner hoppas jag :) aja, nu ska jag dra mig och kolla tv eller något,

och har precis pratat med mig söööööta amanda jonassen!

saknar diiiiiiiiiiiiiig sjukt mycket min lilla hbgare!:) puss på oss :*:*:*

Kommentarer
Postat av: Anonym

schyssta brudar

2009-08-31 @ 23:15:49
Postat av: Amanda jonassen

saknar diiiig! <3<3<3<3

2009-11-04 @ 22:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0