chaaa chaaa

Nu är det såhär att min kära Charlotte Lovén tvinagade mig till att göra en blogg för att jag ville göra med orkade inte (a) okej så var det kankse inte riktigt, men nästan ;) guuh va jag tycker om den tjejen, sjukt underbar och bääääst är hon!:)iaf, nog pratat om henne nu, i den här bloggen kommer jag skriva om allt som faller mig i, alltså om allt och ingenting..idag har jag bara varit hemma, var somsagt inte i skolan idag för mådde inte så bra, så idag har jag bara legat och sovit och kollat oth, som jag är så sjukt beroende av.. älskar verkligen den serien :D jaja, nu orkar jag inte skriva mer ska sätta mig framför tv:n och fortsätta kolla på oth, och så tror jag mamma gör voffler just nu som jag ska kränga i mig sen (aa' ja gott folk, jag älskar mat :) höhö.
                                                   
                                   en bild på mig och min älskade charlotte lovén :*


puss på er alla sötnosar :*:*

Kommentarer
Postat av: charlotte lovén

hihihi :D skit najs, nu har jag också något att läsa när jag har tradigt! <3

2009-05-26 @ 22:13:06
URL: http://challebaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0