ny månad...

jadu, nu är det september och usch vad sommaren flög iväg! sommaren/sommarlovet kändes som det kortaste genom åren ;o blir väl så ju äldre man blir antar jag? inte ok! haha! iaf, nu känner jag verkligen att hösten är påväg med tanke på det tråkiga och regniga vädret :( usch och fy! skoldagen idag gick rätt så snabbt, hade matteprov idag och jag säger bara fyfan, visste inte ens om det ;o när jag kom hem från skolan så somna jag direkt och vaknade ungefär för en halvtimma sen men är fortfarande sjukt trött så ska nog gå och lägga mig snart, lägga mig i tid för en gångs skull! om jag nu klarar det?;) det återstå att se!:) jaja nog om det, just nu snackar jag med en kille från rumänien på msn och han är antagligen i sverige i sthlm!:D träffade inte han i somras när jag var i rumänien =( så han kankse ska komma ner till borås en dag eller något, men vi får se hur det blir :) nu ska jag iaf plugga engelska, tro det eller ej haha, men ska verkligen ta tag i skolan nu och sköta mig!:) pusssheej sötnosar :)

bild från sommaren08



Kommentarer
Postat av: b & v

FRÅGESTUND!



Nu har vi frågestund på våran blogg, passa på att fråga vad du vill. Vi svarar på precis ALLT.



http://apieceofsisters.blogg.se

2009-09-04 @ 21:13:01
URL: http://apieceofsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0