nu är det så att..

det var ett riktigt jävla bra tag sedan jag skrev sisst, har inte haft ork och tar somsagt inte denna bloggen seriöst..
sitter i skolan just nu och har engelska och ska skriva om "my ideal holiday" men orkar jag? naae, chillar på facebook istället, heheh! har hänt en massa saker på sista tiden och biljetterna är äntligen köpta, 8juli drar jag , amanda och alex till rumänien :D vi ska göra gatorna osäkra, en sak som är säker! (: näääää usch, vafan ska man skriva om? haha har verkligen inga idéer, men jag bara skriver vad som faller mig in! heheh nä fan, nu ska jag fortsätta "skriva" på engelskan, pusssssssssheeeeeeejjjjjjjjjjjj, xoxo!


en bild på mig och älskling corrine "curry" stranne costa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0